Tarina Brand Siten taustalla

Hyvä tuote ansaitsee parhaat mahdolliset kehykset

Lue palvelun tarina

Etusivu      Tietoa meistä

Hyvä verkkosivusto edullisesti


Mainostoimisto RFM:n päätavoitteena on saada työskennellä innovatiivisten yrittäjien ja yritysten kanssa, joille keskinkertaisuus ei ole vaihtoehto, ja jotka ymmärtävät, että menestyminen edellyttää omien vahvuuksien lisäksi määrätietoista brändinrakennusta sekä ammattitaitoista markkinointiviestintää. Räätälöidyllä ja laadukkaalla brändinrakennuksella on kuitenkin myös hintansa. Kun asiat tehdään hyvin, niihin kuluu aikaa. RFM:n projektit ovat usein laajoja ja asiakkaille suunnitellaan hyvinkin yksilöllisiä ratkaisuja. Emme edes lähde tekemään "nopeasti ja halvalla mitään", ei siitä vain tule hyvää, enkä halua sellaista referenssiä, koska haluan allekirjoittaa kaiken mitä meiltä lähtee ulos, sanoo Kalle Koivula, RFM:n toimitusjohtaja.

"Hyvä tuote tai palvelu ansaitsee aina parhaat mahdolliset kehykset ja lähtökohdat, ei se saisi olla kustannuskysymys."

Palveluiden korkea laatu näkyy siis luonnollisesti hinnassa, ja tämä myös osaltaan asettaa palvelut pienten tai aloittelevien yritysten ulottumattomiin. Osin tästä syystä syntyi ajatus laadukkaista valmisverkkosivustoista, jotka suunnitellaan niin pitkälle valmiiksi että kustannukset saadaan kohtuullisiksi. Haluamme tuoda huolellisesti suunnitellun ja hyvännäköisen verkkosivuston kaikkien ulottuville. Hyvä tuote tai palvelu ansaitsee aina parhaat mahdolliset kehykset ja lähtökohdat, se ei saisi olla kustannuskysymys, sanoo Koivula.

"Nyt ajattelimme koronaviruksesta johtuvissa poikkeusosoloissa, että meillä on sopiva hetki toteuttaa tämä projekti ja se varmasti myös tulee tarpeeseen yritysten painiessa oman taloutensa kanssa."

RFM on suunnitellut Brand Site -palvelun lanseerausta jo pitkään. Olen miettinyt usein miksi emme tarjoaisi valmista hyvää alustaa, jonka voi räätälöidä mille tahansa yritykselle, koska kaikki eivät pysty hankkimaan alusta asti rakennettua yksilöllistä sivustoa, Koivula sanoo. Nimeksi tuli Brand Site, sillä se kuvaa juuri sitä mitä se on, ei pelkkä verkkosivusto, vaan vakavasti otettava, puhutteleva ja vakuuttava "brändisivusto".

Yksi Brand Site -palvelumallin eduista on erämaksu, mutta sivuston voi hankkia myös kertamaksulla. Nyt ajattelimme koronaviruksesta johtuvissa poikkeusosoloissa, että meillä on sopiva hetki toteuttaa tämä projekti ja se varmasti tulee tarpeeseen yritysten painiessa oman taloutensa kanssa. Kuukausimaksulla yritykset saavat jaettua investoinnin pidemmälle ajalle, joko 12 tai 24 kuukauden eriin. Toivomme että asiakkaamme oivaltavat ideamme ja sen että olemme käyttäneet lukemattomia tunteja aikaa sivustojen tekniseen hiomiseen. Ne ovat todella hyviä sivustoja ja ne saa käyttöönsä huomattavasti edullisemmin mitä käsityönä alusta asti tehdyn sivuston, sanoo Koivula. Markkinointia ei voi koskaan lopettaa ja erityisesti nyt pandemian jälkeisessä maailmassa se on entistä tärkeämpää.

"Perusajatus on ollut ihan alusta lähtien tehdä asiat huippuhyvin. Lopputuloksen pitää olla asiakkaankin mielestä sellainen että nyt jäi kaikki kilpailijat kauas taakse. Sen pitää olla niin hyvä."

RFM suunnittelee korkeatasoista markkinointiviestintää tuloshakuisille yrityksille ja tekee mm. brändiuudistuksia, markkinointikampanjoita, räätälöityjä verkkosivustoja ja monia muita markkinoinnin projekteja eri aloille. Perusajatus on ollut ihan alusta lähtien tehdä asiat huippuhyvin. Lopputuloksen pitää olla asiakkaankin mielestä sellainen että nyt jäi kaikki kilpailijat kauas taakse. Sen pitää olla niin hyvä, sanoo Koivula.

Uskon että työtä on vuosien varrella helpottanut visio siitä miltä yritysten pitäisi näyttää, mitä on ehkä tehty tähän asti väärin ja millä keinoin yrityksen potentiaali saadaan kustannustehokkaasti esille. Haluaisin uudistaa kaikki yritysilmeet ja tehdä niistä siistin näköisiä, sellaisia kuin niiden mielestäni pitäisi olla. Harmittaa välillä yritysten potentiaali mikä jää hyödyntämättä keskinkertaisen markkinoinnin vuoksi. Se on välillä vähän häiritsevääkin, nauraa Koivula.


Mainostoimisto RFM Oy

Brand Site-palvelun on kehittänyt markkinointiviestinnän pitkän linjan ammattilaisista koostuva espoolainen Mainostoimisto RFM Oy, jonka asiakkaina on yrityksiä startupeista kansainvälisiin suuryrityksiin sekä huippubrändeihin. Mainostoimisto RFM Oy on perustettu nykymuodossaan vuonna 2015 ja sitä ennen RFM:n perustaja Kalle Koivula on toiminut samalla alalla yrittäjänä yli 20 vuotta, sekä toiminut ja toimii edelleen useiden yritysten sparraajana ja erilaisissa markkinoinnin asiantuntijarooleissa.


Siirry mainostoimiston sivuille

Kalle Koivula

Art Director / CEO / Founder

Kalle on RFM:n perustaja ja pääsuunnittelija. Kalle vastaa mm. projektien visuaalisesta suunnittelusta, verkkosivustojen ulkoasu- ja käyttöliittymäsunnittelusta, sekä valvoo työn laatua yli 20 vuoden kokemuksella. Kallella on laaja kokemus mm. web- ja käyttöliittymä­suunnittelusta, graafisesta suunnittelusta sekä yritys- ja tuotebrändäyksestä.


+358 20 7350 861


Etsitkö kumppania markkinointiin tai brändillesi kehittäjää?

Teemme brändiuudistuksia ja tehokasta markkinointia. Tutustu RFM:n yksilöllisiin palveluihin ja referensseihin.